Friday 11 May 2018

GOOD DAY (12th May)

Dr. Pathan wishes you Good Day.
[You, me and all other humans were created on same time and same clay/material by same Creator. Hence, we are connected with a unique contact. Therefore, I feel it my duty to wish you my regards and unconditional love & respect. Though, you are second to none and me nothing. But I am full of limitations, faults and mistakes. In spite of that I will be always praying for long life full of peace and without worries. No problem, if I am not responded by you accordingly. You and me, both are justified in our actions and reactions 
]
[آپ سے میرا دل اور روح, دعا سلام, نیازمندی اور خلوص کا اٹوٹ رشتہ ہے اور سدا رہے گا۔ آپ مصروفیات, مصلحتوں یا مجبوری کے باعث میرے آداب و سلام کو قبول نہیں کرتے یا جواب نہیں دیتے تو اس کی مجھے فکر نہیں۔ میں پھر بھی آپ کو اپنے دل اور اپنی دعائوں میں شامل رکھوں گا۔ کیوںکہ خطادار ہونے کے باوجود میں انسانی احترام کا پیروکار اور آپ 
جیسے اچھے لوگوں کا وفادار ہوں. میری دعا ہے کہ آپ ان گنت سکھ دیکھیں اور دکھ آپ سے بہت دور ہو۔] 
تو سان رشتو روح جو دل ۽ دعا سلام نوڙت نيازمندئ جو آھي ۽ سدا رهندو, 
مهر موٽ مهت تون ڏئين نہ ڏئين پر منهنجئ محبت جو مينهن پيو وسندو,
شال عمر خضري سندء ٿئي ماڻين سدا سک سڪون ڏسين نہ ڪڏھن ميرو مندو, 
آئون جي آھيان عيبدار گنهگار بندو, پر هر لفظ مان بکندو ادب احترام اوهان جو.

No comments:

Post a Comment